عکسی که شما با گوشی یا دوربین از محصولتون میگیرید ، اگر نکاتی رو رعایت نکنید میتونه به جای تبلیغ و معرفی محصول شما،
یک عکس ضد تبلیغ محسوب بشه و به شدت حس انتخاب رو از مشتری شما بگیره. تو این مقاله این نکات رو مرور میکنیم.
نکته اولی که باید بگم اینه که تمام سعی و تلاش یک تولید کننده و یا یک فروشنده محصول یا خدمات ، توی فروش اینترنتی تقریبا خلاصه میشه توی عکس محصول شما. احتمالا این جمله رو شنیدید که “مشتری از شما عکس محصولتون رو میخره”. پس حتما توجه کنید که عکستون حتما حتما باید عکس خوب و چشم نوازی باشه.
حالا این گزارهای که گفتم به معنی اینه که همهی کسب و کارها باید برن سمت جذب عکاس صنعتی و تبلیغاتی؟ یا اینکه برن خودشون عکاسی حرفهای یاد بگیرن و تجهیزات حرفهای بخرن؟ قطعا این کار درست نیست و به هیچ عنوان توصیه نمیشه مخصوصا برای کسب و کارهای کوچک.
شما اگر سه ضلع این مثلث رو رعایت کنید حتما حتما میتونید عکسهای فوقالعاده کارآمدی بگیرید. اول اینکه دوربین گوشیتون از یک حداقل کیفیتی برخوردار باشه و بتونه عکس باکیفیتی بگیره. دوم اینکه خودتون با عکاسی و نورپردازی آشنا باشید و بتونید با تنظیمات درست عکاسی کنید و با وسایل ساده نوری، نور پردازی درستی بکنید . و سوم اینکه با سلیقه و خلاق باشید و بتونید چیدمان صحنهای خوبی انجام بدید و از اکسسوریهایی که به زیبایی صحنه شما کمک میکنه استفاده کنید.